سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/10/13
10:22 صبح

صدام واقعی زنده است

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

 یک روزنامه هندی از احتمال فردی به جای دیکتاتور سابق عراق خبرداد.

به گزارش عصرایران (asriran.com)، روزنامه "ایندیا" چاپ هند نوشت: رسانه های غربی ادعا کرده اند که صدام حسین اعدام شده است. اما هنوز جای شک باقی است که آیا او صدام واقعی بوده یا خیر!

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری          در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید               اندیشکده آصف

این روزنامه هندی افزود: بسیاری از منابع فکری و بین المللی معتقدند که صدام واقعی توسط روس ها از عراق خارج و سپس به سوریه و متعاقبا به روسیه منتقل شده است.

ایندیا خاطرنشان کرد: همان اندازه که صدام حسین واقعی در انجام جنایات جنگی دخیلی بوده است، بدل های او نیز مقصر بوده اند، زیرا آنها با ایفای نقش صدام به وی کمک کرده اند.

این روزنامه نوشت: صدام حسین دستکم 5 بدل داشت و ممکن است خبر اعدام او صحیح باشد اما مساله اینجاست که فرد آویزان شده، واقعا خود او بوده یا اینکه مجددا از مشابه او استفاده شده است. ضمن اینکه صحنه اعدام او را کسی ندیده و جنازه اش نیز قرار است در محلی نامعلوم دفن شود.

ایندیا، حتی انجام آزمایش DNA را برای شناسایی صدام واقعی کافی ندانسته و نوشت: زمانی که قرار بر تقلب کردن باشد، در نتیجه آزمایش نیز می توان دستکاری کرد.

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری          در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید               اندیشکده آصف  

نظرات کاربران:
صدام غلط میکنه که زنده باشه با دستای خودم خفش مکنم
ما از جاهای دیگه خونده بودیم که تو اکراین است.
حتی اگر زنده باشد و به روسیه رفته باشد، چون به حساب اعدام شدنش، از هر فعالیتی و از هر گونه حضور در انظار عمومی محروم است (تا زمانی که بمیرد) عملاً همه به مشروعه خویش رسیده‌اند. تازه اگر چنین باشد، زجری که در باقی عمرش (احتمالاً) می‌کشد از اعدام بدتر خواهد بود.

دراینکه صدام واقعی زنده است هیچ شکی نیست به دو دلیل یک صدام اینقدر بی نفر وتنها نیست که اجازه بدن حتی دستگیرش کنن دوم امریکا عمرا عامل وهم دست خودش رو دار بزنه
صدام زنده است و در آغاز حمله آمریکا به عراق با خانواده ش به نکته نامعلومی منتقل شده است با توجه به اینکه اگر صدام خودش باشد پس بدلهایش کجا هستند و در ضمن آمریکا هیچوقت صدام واقعی را در منظر عموم اعدام نمیکند زیرا در اینصورت صدام به اندازه کافی مدارک بر علیه آمریکا دارد تا چهره سیاسی آمریکا را زیر سوال ببرد اینها یک سناریوی از پیش طراحی شده برای فریب دادن عموم است
صدام کیلو چند؟همین که سمبلی از این جنایتکار اعدام بشه کافیه تا تمام صداها بخوابه.من به عنوان یک جنگ زده از اعدامش خوشحالم.

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری          در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید               اندیشکده آصف