سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/5/22
11:35 عصر

فرزادحسنی ممنوع التصویرداخلی شد!!!!!!!؟؟؟؟

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

 فرزادحسنی ممنوع التصویرداخلی شد!!!!!!!؟؟؟؟

http://www.hajimahdi.blogfa.com/

در روزهای آخر تیر ماه بود که سردار رادان رییس پلیس تهران، مهمان برنامه کوله پشتی بود، برنامه ای که از چندین سال قبل، اجرای آن برعهده فرزاد حسنی مجری نسل سومی تلویزیون است. اما پس از پخش دومین قسمت این برنامه بود که حرف و حدیث های فراوانی دهان به دهان چرخید و عده ای به نوع اجرای فرزاد حسنی، اعتراض کردند، از جمله نامه مظفر عضو شورای نظارت برعملکرد صدا و سیما، به مهندس ضرغامی از مهم ترین بازتاب های این برنامه بود، با این حال

در قسمت دوم کوله پشتی، به نوعی از رییس پلیس تهران دلجویی شد. همچنین رییس پلیس تهران، خواستار آن شد که دیگران صدا وسیما را سرزنش نکنند، اما فشارها روز به روز بیشتر می شد، از طرفی پس از آن برنامه، کوله پشتی تنها در سه قسمت اجرا شد و همین وقفه در پخش آن بیشتر به شایعات دامن زد تا جایی که گفته می شد احتمالا کوله پشتی پخش نخواهد شد، اما پخش سه قسمت از این برنامه باعث شد تا حدی شایعات فروکش کند. در حالی که همه چیز رو به فراموشی بود بینندگان تلویزیون پس از پخش برنامه دیشب کوله پشتی و اجرای امیر حسین مدرس که در ابتدای برنامه گفت: فرزاد به خاطر کسالت نمی تواند این برنامه را تا چند روز اجرا کند، باعث شد که شایعات در مورد فرزاد حسنی قوت بگیرد. اما بد نیست بدانید، فرزاد دیشب با "فاطیما" برنامه من خوبم تو خوبی را که از شبکه جام جم پخش می شود را اجرا کرد.
از سوی دیگر یک مقام آگاه که نمی خواست، نامش فاش شود به ksabz.net گفت: مهندس ضرغامی در برابر فشارهای موجود در رابطه با حذف فرزاد حسنی، مقاومت بسیاری کرد، اما سرانجام تصمیم بر این گرفته شد که مجری کوله پشتی تا اطلاع ثانوی، از حضور در شبکه های سراسری داخلی محروم شود و به عبارتی بهتر فرزاد حسنی ممنوع الکار شد.
اگر به یاد داشته باشید، دو سال پیش هم فرزاد حسنی پس از چند قسمت از برنامه جزر و مد که در ماه رمضان پخش می شد، جای خود را به احسان علیخانی داده بود، اما گویا آن روزها با تهیه کننده برنامه تفاهم نداشت.... اینکه فرزاد حسنی باید ممنوع التصویر می شد یا نه؟ را به کاربران و مخاطبان گرامی واگذار کرده، اما باید اشاره کنیم که در یک برنامه چالشی، مجری باید تا حدی این اجازه را داشته باشد که گفتگو را به چالش بکشاند. گرچه عده ای بر این باورند که نوع دیالوگ و رفتار وی مقابل دوربین شبکه سوم، در شان یک مجری تلویزیون نبود، تا جایی که فشار همین افراد باعث شد که حسنی از کوله پشتی حذف شود، گفتنی است که وی همچنان اجرای برنامه ، "من خوبم، تو خوبی" در جام جم را بر عهده دارد و هیچ کسالتی هم ندارد، گرچه در دو هفته اخیر، او به نزدیکان خود گفته بود که قلبش درد می کند.
به هر حال این هم از پیامدهای کار در رسانه ملی و برنامه های چالشی آن است. چقدر خوب بود که همه ما ظرفیت مان را کمی افزایش می دادیم. آیا همیشه بهترین روش برای اصلاح امور حذف صورت مسئله است؟ آن هم در شرایطی که فرمانده هان ارشد پلیس با سعه صدر و خویشتن داری در برابر این برنامه چالشی برخورد کردند. آیا هنوز زمان آن فرا نرسیده است که حتی اگر گستاخی صورت گرفته، از روی الگوهای عملی دین مان برخورد کنیم؟ راستی اگر جای فرزاد حسنی در شبکه های تلویزیونی ما نیست پس آیا برخورد مناسب با او چنین است؟... چرا حقیقت را به مخاطبان مان نمی گوییم؟ مگر مردم ولی نعمت و ما خدمتگزار آنها نیستیم؟ مواظب باشیم همیشه افراط و تفریط مخرب امت وسط بوده و خواهد بود.