سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/2/18
6:0 صبح

افتتاح نسخه‌ی آزمایشی اندیشکده‌ی روابط بین‌الملل

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

افتتاح نسخه‌ی آزمایشی اندیشکده‌ی روابط بین‌الملل

 

نسخه‌ی آزمایشی سایت اندیشکده‌ی روابط بین‌الملل به آدرس www.irtt.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

این سایت با هدف تامین خلاءهای پژوهشی و اطلاعاتی اساتید، دانش‌جویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به این رشته تاسیس شده است و امید است به یاری خدا و همراهی شما عزیزان به‌زودی به پایگاهی مرجع در زمینه‌ی روابط بین‌الملل تبدیل شود.

اندیشکده‌ روابط بین الملل از سه بخش مجزا با عنوان اندیشکده، کتاب‌خانه و فروشگاه تشکیل شده که به تدریج کتاب‌خانه و فروشگاه سایت نیز برای استفاده‌ی دوستان گرامی آماده خواهد شد.

در حال حاضر حیطه‌ی فعالیت‌های اندیشکده‌ی روابط بین‌الملل شامل سیاست بین‌الملل، اقتصاد بین الملل، حقوق بین الملل، مطالعات منطقه‌ای، مطالعات زنان، اینده پژوهی و .... می‌باشد که توضیحات هرکدام بصورت کامل در سایت در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

مدیریت اندیشکده‌ی روابط بین‌الملل از هرگونه همکاری و ارتباط سازنده با دوستان گرامی به شدت استقبال می‌کند و امیدوار است به یاری خدا و لطف دوستان بتواند در پیشبرد اهداف خود موفق باشد.

با توجه به نوپا بودن سایت از دوستان گرامی خواهشمنداست جهت حمایت از سایت نسبت به معرفی اندشکده روابط بین الملل در سایت یا وبلاگ‌های خود مساعدت‌های لازم را مبذول فرمایند و درصورت امکان لوگو سایت را در رسانه‌های خود منتشر کنند.

ضمناً من در زمینه‌ی مطالعات زنان و تاثیر ورود زنان در حفظ صلح و توسعه نیز تحقیق می‌کنم و از تمامی دوستانی که در این زمینه نیز می‌توانند همکاری نمایند خواهشمندم با اطلاعات و یا نظرات خود من را در این زمینه یاری نمایند.

 

                                                                                  با تشکر از همه‌ی دوستان گرامی

                                                                                         سید عبدالمجید زواری


<      1   2   3   4   5   >>   >