سفارش تبلیغ
صبا ویژن

84/11/26
9:30 صبح

حماسه حضور

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

راهپیمایى با شکوه ۲۲ بهمن بازهم حماسه ساز شد. امسال نیز مردم همانند سال هاى گذشته با حضور گسترده خود تاریخ را شرمنده خود کردند.
۲۲ بهمن ۸۴ مردم ایران با حضور میلیونى و یکپارچه خود آمده بودند تا چند نکته را به جهانیان یادآورى کنند.
اول از همه عظمت ملتى بزرگ که در طول تاریخ همیشه سربلند بوده و هیچگاه ظلم ظالم را تحمل نکرده و در مقابل دشمنان خارجى سرسختانه و شجاعانه مقاومت کرده و هیچگاه در مقابل بیگانگان سرخم نکرده است.
دومین موردى که مردم با حضور گسترده خود بر آن تأکید داشتند، دفاع از برنامه هاى صلح آمیز هسته اى ایران بود. در حقیقت مردم با حضور تاریخى خود به دشمنان انقلاب ثابت کردند که هرگز تن به ذلت نخواهند داد و در مقابل زیاده خواهى هاى غرب تسلیم نخواهند شد.
حضور گسترده مردم راهپیمایى روز شنبه را به یک رفراندوم بزرگ درمورد موضوع هسته اى تبدیل کرده بود که در آن مردم با شعارهاى خود یک آرى بزرگ به برنامه هاى دولت و مقاومت در برابر توطئه دشمنان کشور دادند. مردم با این حضور حماسى یکصدا با هم به جهانیان گفتند که هرگز از حقوق مسلم خود عقب نشینى نخواهیم کرد و تا آخر ایستاده ایم.
سومین موردى که باعث شد تا مردم گسترده تر از سال هاى گذشته در این راهپیمایى شرکت کنند، اعتراض به توطئه جدید صهیونیست ها بود. مدتى است که صهیونیست ها با انتشار و نسبت دادن تصاویر خیالى به پیامبر اکرم (ص)، در مطبوعات اروپایى قصد دارند توطئه جدیدى را علیه جهان اسلام رقم بزنند. این امر احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کرده و اعتراض هاى گسترده اى را در سراسر کشورهاى اسلامى شاهد بودیم.
در روزهاى اخیر نیز با گسترده شدن موج اعتراضات مسلمانان در سراسر جهان، حتى مقامات سیاسى جهان نیز مجبور به واکنش شدند و توهین به پیروان یک دین بزرگ به بهانه آزادى بیان را محکوم کردند.
مردم ایران با حضور حماسى خود در راهپیمایى ۲۲ بهمن آمده بودند تا یک پیام به جهانیان بدهند. مردم آمده بودند تا بگویند همگام با دیگر مسلمانان جهان اجازه نخواهند داد صهیونیست هایى که خود حامى تروریسم هستند این چنین بى شرمانه به ساحت مقدس محمد (ص) پیامبر نور و رحمت توهین کنند.
چهارمین مورد و مهمترین موردى که مردم با حضور حماسى و تاریخى خود به جهانیان اثبات کردند تجدید بیعت با آرمان هاى اصیل انقلاب اسلامى و امام خمینى بنیانگذار این انقلاب بزرگ بود. همچنین مردم آمده بودند تا همزمان با ایام عاشوراى حسینى یکبار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند و به مستکبران جهان ثابت کنند که همچنان به آرمان هاى انقلاب وفادار هستند و براى رسیدن به اهداف بزرگ انقلاب تا آخرین نفس در مقابل توطئه هاى ابر قدرت ها خواهند ایستاد.
متأسفانه امسال نیز همچون سال هاى گذشته دشمنان ایران متوجه پیام انقلاب نشدند و تلاش کردند تا با تحریف سخنان احمدى نژاد و حضور حماسى مردم از بازتاب جهانى آن جلوگیرى کنند. کشورهاى زیاده خواه از این نکته غافل هستند که برغم تلاش هاى گسترده آنان، نه تنها ملت ایران از انقلاب خود دست نکشیده اند بلکه با حضور تاریخى خود به جهانیان نشان دادند که همچون بهمن ۵۷ پرشور و پرامید حضور گسترده اى در صحنه دارند.
برغم توطئه هاى گسترده و مداوم کشورهاى سلطه طلب، امروز انقلاب ایران طرفداران زیادى پیدا کرده است و انقلاب ایران با پیام خود مبنى برحمایت از مستضعفان و نفى سلطه مستکبران موفق شده ارزش هاى معنوى و موج اسلام گرایى را در جهان گسترش دهد.
در حقیقت بازتاب هاى انقلاب ایران امروز در نقاط مختلف جهان مشاهده مى شود. انتفاضه مردم فلسطین و پیروزى حماس، پیروزى گروه هاى اسلامى در انتخابات مصر و عراق و همچنین پیروزى گروه هاى ضد استکبارى در امریکاى مرکزى نمونه هاى خوبى براى این امر هستند.
به هر حال راهپیمایى ۲۲ بهمن امسال یک پیام مهم براى جهان داشت. مردم ایران با این حضور تاریخى و حماسى ثابت کردند که برغم توطئه هاى بیگانگان و خواست آنان براى محروم سازى ملت ایران از حقوق مسلم خود، انرژى هسته اى و برنامه هاى دولت در این مورد به عنوان عاملى براى گسترش وحدت و انسجام ملى تبدیل شده و ملت ایران به عنوان یک ملت مغرور و آزاده هیچگاه در برابر زیاده خواهى هاى دشمنان تسلیم نخواهند شد.