سفارش تبلیغ
صبا ویژن

84/10/4
1:0 صبح

روزنامه اندیشه - شماره 2

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

سلامی دوباره به همه دوستان عزیز

از اینکه میبینم که این تغییرات با رضایت نسبی شما روبرو شده خوشحالم و امیدوارم با همکاری شما این وبلاگ روز به روز بهتر و بهتر بشود .  در ضمن میلاد مسیح (ع) را به همه دوستان خوبم بخصوص دوستان مسیحی تبریک میگویم .

یکی از دوستان خیلی خوب من گفته بود که قالب تیره برای وبلاگ مناسب نیست و من هم برای احترام به نظر ایشان قالب وبلاگ را تغییر دادم و یک قالب روشن انتخاب کردم وای قصد دارم برای حفظ تنوع مرتب قالب وبلاگ را عوض کنم و از همه قالبهای پارسی بلاگ استفاده کنم .

و اما خبرهای امروز – راستش خبرهای امروز بیشتر مربوط به مسائل عراق میشود چون چند نفر از دوستان تقاضا کرده بودند که در این مورد به انها کمک کنم با عرض پوزش از سایر دوستانی که به مسایل سیاسی علاقه مند نیستند روزنامه امروز بصورت ویژه نامه تحولات عراق منتشر میشود .ضمنا لینکهای موجود در این ویژه نامه برای دوستانی که تصمیم دارند در این مورد تحقیق کنند میتواند بسیار مفید باشد .

روزنامه اندیشه – سال اول – شماره 2 – شنبه 3 دی 1384

مقالات و تحقیقات مجید زواری

روزنامه اندیشه شماره 1 --- شماره دیروز

جعفری یا عبدالمهدی؛ کدام یک نخست‌وزیر عراق می‌شوند؟

ایران و دادگاه صدام حسین/ سرگه بارسقیان

ائتلاف شیعیان به دنبال انحصار قدرت نیست / برخی کشورهای عربی از پیشتازی ائتلاف عراق یکپارچه عصبانی هستند

آینده روابط عراق با شوراى همکارى خلیج فارس/ نبى الله ابراهیمى

عراق و پرداخت غرامت جنگى/ میرمهرداد میرسنجرى

موازنه ای نابرابر/ ربکا کالن ـ پژوهشگر انگلیسی در امور خاور میانه

کالبدشکافی جنگ روانی آمریکا بر ضد ایران

محاکمه صدام و غرامت جنگ/ حمید ضیایی‌پرور

فرصتی برای تأمین منافع/ مهدی قمصریان

ایران و عراق، آمریکا و اعراب

آرام ولی پرشتاب / Star- ledgar

فدرالیسم عراقی

مقالات و تحقیقات مجید زواری

الگوی عراق از ایران تأثیرگذارتر است"

دو نسل، یک جنگ

جهان، مبهوت تیزهوشی و تدبیر مرجعیت شیعه

خوش بینی جورج بوش درباره آینده کشور عراق

انتخابات عراق: اعتراض اعراب سنی چه تبعاتی دارد؟