سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/8/13
6:31 عصر

تبلیغ علیه تشیع با استفاده از عنوان شیعه،

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

تبلیغ علیه تشیع با استفاده از عنوان شیعه، شیوه جدیدی است که وهابیون به آن متوسل شده‌اند.

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید  
به نوشته «جمهوری اسلامی»، شبکه خبری «العربیه» در اینترنت مصاحبه‌ای با فردی مصری به نام «صالح الوردانی» انجام داده است و این فرد را یک متفکر مذهب تشیع معرفی کرده که 20 سال شیعه بوده اما طبق ادعای این شبکه پس از 20 سال تبلیغ و تهاجم ضد سنی اکنون دریافته است که مذهب تشیع باطل است و اینک درصدد افشای برخی از مسائل و تبلیغ علیه مذهب تشیع برآمده است.

مواضع شیعه‌ستیزی «العربیه» که بلندگوی دولت عربستان و مبلغ پنهان مذهب وهابیت است برهمه آشکار است. این شبکه در جنگ 33 روزه اسرائیل علیه حزب الله لبنان نهایت سعی خود را در تضعیف حزب الله و مذهب تشیع نمود اما موفق به این کار نشد اینک برای ادامه شیوه تخریب مذهب تشیع این ماجرای جدید را اختراع کرده است.

صاحبنظران معتقدند، از آنجا که پس از پیروزی حزب الله لبنان بر ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی توجه خاصی در جهان اسلام به مذهب تشیع گردیده این مساله موجب خشم دولت‌هایی چون عربستان و مصر شده و اقدام « العربیه » اقدامی حساب شده در جهت مقابله با این موج از طریق مخدوش کردن چهره مذهب تشیع است. بر همین اساس این احتمال وجود دارد که گرویدن «صالح الوردانی» به مذهب تشیع اقدامی صوری توسط وهابیون بوده تا در زمان مناسب با اعلام ناگهانی روی گردان شدن وی از تشیع و ایجاد یک موج بتوانند از این ماجرا به نفع اهداف خود بهره‌برداری نمایند.
 آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت