سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/6/8
5:23 عصر

گاف‌های پشت سر هم «CNN»

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

    گاف‌های پشت سر هم «CNN»


میکروفون بی‌سیم فیلیپس روشن مانده بود و حدود یک دقیقه و نیم از مکالمه وی در دستشویی در شبکه پخش شد... در زمان سخنرانی دیک چنی، ناگهان حرف بزرگ X روی صفحه ظاهر شد. «CNN» باز هم عذرخواهی کرد و اپراتور تلفنی را که مسئول کار شناخته بود، اخراج کرد.



«CNN» روز سه‌شنبه به خاطر اشتباه در بخش صدای مجری خود در دستشویی که با زن دیگری در حال صحبت بود، روی تصویر سخنرانی بوش در نیئواورلئانز از رئیس‌جمهور عذرخواهی کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب»، به نقل از «رویترز»، «کایر اینلیپس»، حدود ساعت 12:48 دقیقه با تحویل آنتن برای پخش سخنرانی بوش در نیواورلئانز به دستشویی رفت. میکروفون بی‌سیم فیلیپس روشن مانده بود و حدود یک دقیقه و نیم از مکالمه وی در دستشویی در شبکه پخش شد. او با یک زن ناشناس در دستشویی در مورد شوهر و برادرش در حال صحبت بود و می‌خندید.

«CNN» پس از اصلاح صدای شبکه و برگشتن به سخنرانی بوش در بیانیه‌ای نوشت: «CNN» در زمان پخش سخنرانی بوش در نیواورلئانز با مشکل صدا روبه‌رو شد. ما از همه بینندگان و رئیس‌جمهور به خاطر این وقفه عذرخواهی می‌کنیم. «CNN» سه‌شنبه بعدازظهر از کاخ سفید نیز عذرخواهی کرد. هنوز مشخص نیست که این کار عمدا صورت گرفته یا اتفاقی بوده است، ولی «CNN» اعلام کرده که قصد تنبیه کسی را ندارد.

«CNN» به ویژه در جریان پخش مراسم سیاسی تاکنون مشکلات فنی زیادی داشته است. در ماه نوامبر در زمان سخنرانی دیک چنی، ناگهان حرف بزرگ X روی صفحه ظاهر شد. «CNN» باز هم عذرخواهی کرد و اپراتور تلفنی را که مسئول کار شناخته بود، اخراج کرد.

در جولای 2004 بینندگان در اجلاس ملی دمکرات‌ها و جان کری، زمانی که بالن‌ها به سرعت پس از پرواز نیفتادند، صدای «دان میشر» تهیه‌کننده برنامه را شنیدند که در حال فحش دادن بود.

 

بحران غزه بیم ها و امیدها

گزارش تصویری از مراسم جشن روز استقلال اسراییل در تهران
قدرت نرم (1)/

فدرت نرم (2)/                                            برای حمایت از این بلاگ کلیک کنید
بمب دیپلماتیک در زمین بوش
آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید