سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/6/20
10:57 عصر

برگزارى همایش نسیم مطهر

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

برگزارى همایش نسیم مطهر
 همزمان با ایام مبارک نیمه شعبان همایش سالانه اعضاى فعال سایت نسیم مطهر برگزار شد.
 همزمان با ایام مبارک نیمه شعبان همایش سالانه اعضاى فعال سایت نسیم مطهر برگزار شد.
به گزارش مجید زواری  ، با هدف طرح و تبیین اندیشه هاى شهید مطهرى و ارتباط نسل جوان با اندیشه هاى این استاد بزرگوار، همایش سالانه اعضاى فعال سایت نسیم مطهر، با عنوان همایش «نسیم مطهر» در خانه جوان قم برگزار شد.
هدف از برگزارى این همایش که فعالیت مشترک
جامعة الزهراى قم و سازمان ملى جوانان بود ترویج مطالعه آثار شهید مطهرى در جامعه خصوصاً در بین نسل جوان مى باشد.در ابتداى این همایش حقیرى معاون مدیر کل حوزه ریاست سازمان ملى جوانان به تشریح ویژگى هاى شخصیت و آثار شهید مطهرى پرداخت که با استقبال حاضران روبه رو شد. پس از آن مراسم با معرفى و تقدیر از اعضاى فعال سایت دنبال شد و در پایان نیز حجت الاسلام طباطبایى مدیریت سایت در مورد برگزارى همایش، اهداف طرح سیر مطالعاتى و چگونگى تعامل اعضا با سایت توضیحاتى ایراد کرد.
آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید
پس از اتمام این همایش نیز حاضران از نمایشگاه کتابى که با موضوع شهید مطهرى در حاشیه همایش برگزار شده بود بازدید کردند. یکى از جالبترین بخش هاى جانبى این همایش نیز بازدید ازکتابخانه آیت الله مرعشى نجفى بود که این مجموعه به عنوان بزرگترین گنجینه نسخ خطى ایران براى اکثر بازدیدکنندگان جالب بود. شایان ذکر است سایت «نسیم مطهر» جهت ترویج اندیشه هاى شهید مطهرى اقدام به برگزارى نخستین طرح سیر مطالعاتى آثاراین شهید بزرگوار به صورت اینترنتى نموده است.
علاقه مندان جهت ثبت نام در دوره هاى این طرح و آشنایى بیشتر با اهداف آن مى توانند به سایت «نسیم مطهر» به آدرس  www.nasimemotahar.comمراجعه نمایند.
انعکاس همایش در رسانه ها