سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/6/23
10:20 عصر

ثمرات نزدیکی سران بهاییت با اسرائیل

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

در جدیدترین اقدامات بهاییان، شنیده شده است که با همکاری انجام شده بین طرفداران این فرقه و یک دانشگاه دولتی در غرب کشور، نزدیک به چند صد هکتار از زمین‌های کشاورزی، تحت تملک بهاییان در آمده است.


آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید 

اطات نزدیک سران سیاسی بهاییت با مقامات رژیم اسرائیل، پیامدهای جالبی در خرید و تصاحب زمین و ملک و املاک در ایران به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، این گونه تحرکات بهاییان، چند سال پیش، در استان اصفهان و با خرید دسته‌جمعی بسیاری از زمین‌های شهرک بهارستان و تشکیل محلات مخصوص بهایی‌نشین، آغاز و به آزار و اذیت مسلمانان برای ترک دادن آنان از خانه و کاشانه‌شان منجر شد.
بیت العدل واقع در حیفا
اما در جدیدترین اقدامات بهاییان، شنیده شده است که با همکاری انجام شده بین طرفداران این فرقه و یک دانشگاه دولتی در غرب کشور، نزدیک به چند صد هکتار از زمین‌های کشاورزی، تحت تملک بهاییان در آمده است. این زمین‌ها در میان زمین‌های کشاورزان مؤمن و معتقد این منطقه واقع شده و از آنجا که خریداران این زمین‌ها، فرزند یکی از مبلغان سرسخت بهاییت است، از این اقدام به شدت اظهار نگرانی کرده‌اند.

گفته می‌شود، از جمله اهداف اصلی بهاییان برای فعالیت‌های کلان اقتصادی و تجاری، تأمین منابع مالی مناسب برای تبلیغ این مسلک و به بیراهه کشاندن جوانان مسلمان است که از آن جمله، می‌توان به استفاده ابزاری از دختران بهایی برای به دام انداختن پسران مسلمان و نیز برگزاری مجالسی برای ارتباطات نامشروع با فرزندان مسلمانان اشاره کرد.

بحران غزه بیم ها و امیدها

همایش نسیم مطهر

گزارش تصویری از مراسم جشن روز استقلال اسراییل در تهران
قدرت نرم (1)/
فدرت نرم (2)/                                            برای حمایت از این بلاگ کلیک کنید
بمب دیپلماتیک در زمین بوش
آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید