سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/7/4
8:0 عصر

تکذیب پناهنده شدن سید محمد حسینی

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

 عصر ایران -  در پی انتشار خبر "پناهنده شدن سید محمد حسینی " به قبرس ، برادر وی ضمن تایید خروج حسینی از کشور ، "پناهنده" شدنش را تکذیب کرد .

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید     

  مرتضی حسینی گفت: خانواده محمد حسینی  سه سال است که در قبرس زندگی می کنند و او مدام در رفت و آمد بوده است و این را مسوولان صداو سیما هم می دانستند .

وی که با مجله خانواده سبز گفت وگو می کرد افزود: برادرم در اواخر سال 84 به دوبی رفت و راستش را بخواهید آن ‌جا بیزینس و کارهای تجاری می‌‌کند و از شما چه پنهان از لحاظ مالی هم به سر و سامان رسیده است.

مرتض حسینی افزود:او پیش از رفتنش به من گفت: «مرتضی احساس می‌‌کنم، کارهایم یکنواخت شده است، تا که مقابل دوربین با یک مجری دیگر قرار بگیرم، احساس می‌‌کنم حرف نوعی برای بیننده و کشش اجرا دیگر ندارم  زیرا از اواسط دهه 70، به طور مرتب، در برنامه های تلویزیونی به صورت روزانه و شبانه کار می‌‌کنم و  خسته شدم وحالا  می‌‌خواهم مدتی استراحت کنم و دوبی را انتخاب کردم .»

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید
    
   وی در پاسخ به این سوال که  "حالا برادرتان در قبرس است؟" می‌‌گوید:«همان طور که گفتم، همسر و پسرش پیش خانواده همسرش زندگی می‌‌کنند، الان هم برای دیدن آنها در قبرس به سر می‌‌برد، درست مثل گذشته که همیشه به آنها در قبرس سر می‌‌زد و یا آنها به ایران می‌‌آمدند».
 
 گفتنی است محمد حسینی بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده که سال گذشته صورت گرفت با 27/86 درصد آرا محبوب‌ترین مجری تلویزیون شناخته شدو پس از او عادل فردوسی‌پور و داریوش فرضیایی (عموپورنگ) نیز از برگزیدگان بودند.

-----------------------------

با اینکه به گفته برادر آقای حسینی ایشان برای تجارت به خارج از کشور رفته اند در رسانه ها گفته می شود که .........

راه اندازی یک شبکه ماهواره ای جدید ضد انقلاب با هدف پخش موضوعات سیاسی- اجتماعی علیه نظام ایران در دستور کار یک بهایی قرار گرفته است. گزارشهای رسیده حاکی است، شبکه "نیلی. تی. وی" توسط یک بهایی به نام ....تاسیس و قرار است تاهفته آتی فعالیت خود در امارات را آغاز کند. هم اکنون کارهای مربوط به تولید محصولات این شبکه در حال انجام است و سفارشهایی نیز از سوی دست اندرکاران شبکه فوق به برخی افراد داده شده است. دراین ارتباط یکی از مجریان اسبق تلویزیون نیز قرارداد همکاری را با دست اندرکاران این شبکه منعقد ساخته و مدتی است همراه با خانواده اش ضمن اقامت در دبی و قبرس کارهای محوله رادر خصوص جذب اگهی واسپانسر برعهده گرفته است. از واکنش دولت امارات متحده عربی در این خصوص خبری در دست نیست

بحران غزه بیم ها و امیدها


 

همایش نسیم مطهر


 

گزارش تصویری از مراسم جشن روز استقلال اسراییل در تهران
قدرت نرم (1)/
فدرت نرم (2)/                                            برای حمایت از این بلاگ کلیک کنید
بمب دیپلماتیک در زمین بوش
آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید