سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/7/4
12:0 صبح

تکذیب پناهنده شدن سید محمد حسینی

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

 عصر ایران -  در پی انتشار خبر "پناهنده شدن سید محمد حسینی " به قبرس ، برادر وی ضمن تایید خروج حسینی از کشور ، "پناهنده" شدنش را تکذیب کرد .

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید     

  مرتضی حسینی گفت: خانواده محمد حسینی  سه سال است که در قبرس زندگی می کنند و او مدام در رفت و آمد بوده است و این را مسوولان صداو سیما هم می دانستند .

وی که با مجله خانواده سبز گفت وگو می کرد افزود: برادرم در اواخر سال 84 به دوبی رفت و راستش را بخواهید آن ‌جا بیزینس و کارهای تجاری می‌‌کند و از شما چه پنهان از لحاظ مالی هم به سر و سامان رسیده است.

مرتض حسینی افزود:او پیش از رفتنش به من گفت: «مرتضی احساس می‌‌کنم، کارهایم یکنواخت شده است، تا که مقابل دوربین با یک مجری دیگر قرار بگیرم، احساس می‌‌کنم حرف نوعی برای بیننده و کشش اجرا دیگر ندارم  زیرا از اواسط دهه 70، به طور مرتب، در برنامه های تلویزیونی به صورت روزانه و شبانه کار می‌‌کنم و  خسته شدم وحالا  می‌‌خواهم مدتی استراحت کنم و دوبی را انتخاب کردم .»

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید
    
   وی در پاسخ به این سوال که  "حالا برادرتان در قبرس است؟" می‌‌گوید:«همان طور که گفتم، همسر و پسرش پیش خانواده همسرش زندگی می‌‌کنند، الان هم برای دیدن آنها در قبرس به سر می‌‌برد، درست مثل گذشته که همیشه به آنها در قبرس سر می‌‌زد و یا آنها به ایران می‌‌آمدند».
 
 گفتنی است محمد حسینی بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده که سال گذشته صورت گرفت با 27/86 درصد آرا محبوب‌ترین مجری تلویزیون شناخته شدو پس از او عادل فردوسی‌پور و داریوش فرضیایی (عموپورنگ) نیز از برگزیدگان بودند.


 

بحران غزه بیم ها و امیدها


 

همایش نسیم مطهر


 

گزارش تصویری از مراسم جشن روز استقلال اسراییل در تهران
قدرت نرم (1)/
فدرت نرم (2)/                                            برای حمایت از این بلاگ کلیک کنید
بمب دیپلماتیک در زمین بوش
آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید