سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/3/16
11:41 عصر

انتخاب در اوج شهرت

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

پس از آن که هلا شیها، هنرپیشه مشهورسینمای عرب، شش ماه پیش در اوج محبوبیت اعلام کرد دیگر حاضر نیست با سری عریان در برابر دوربین های سینما قرار گیرد؛ این بار هنان ترک، هنرپیشه معروف و مشهور عرب اعلام کرد که ازاین پس حاضر نیست بدون حجاب ایفای نقش کند.


آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید 

 


هلا شیها

پس از آن که هلا شیها، هنرپیشه مشهور سینمای عرب، شش ماه پیش در اوج محبوبیت اعلام کرد که دیگر حاضر نیست با سری عریان در برابر دوربین های سینما قرار گیرد، این بار هنان ترک، هنرپیشه معروف و مشهور عرب اعلام کرد که از این پس حاضر نیست بدون حجاب ایفای نقش کند.


به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب»، این در حالی است که وی قراردادی برای بازی در دو فیلم در حال اجرا دارد و این تصمیم پیامدهای مالی فراوانی برای وی خواهد داشت.

او در یک توافق موقتی برای اتمام یکی از فیلمهای خود با نام «بچه‌های کوچه و بازار» که درباره سرنوشت یک فلسطینی است، قبول کرد که بدون حضور مرد در مقابل دوربین قرار گیرد. ولی برای پایان فیلم «بهترین اوقات» وی به تهیه‌کننده اعلام کرد که دیگر حاضر به بازی در این فیلم با سری برهنه نیست.
هنان ترک

علی رغم مذاکرات متعدد، این بازیگر مصری اعلام کرد که به هیچ‌وجه حاضر به برداشتن حجاب خود نخواهد بود. رسانه های سینمایی عربی و غربی، از این پدیده با عنوان «هنان هم به حرکت بازگشت به هویت اسلامی پیوست» یاد کردند.



  •   ای کاش بعضی از خانمهای ایرانی یاد بگیرند که آبروی هر چی زنه بردند

  •   آفرین به چنین زنانی بهتر است بعضی از بانوان کشور ما بیاموزند


  • قدرت نرم (1)/


    بمب دیپلماتیک در زمین بوش



     


    آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید 



    انرژى هسته اى و ضرورت هاى زمانه 2