سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/3/25
6:0 صبح

سرمایه‌گذاری کم‌سابقه جهانی برای شکستن قبح اعمال غیراخلاقی در ای

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته



این پروژه هم‌زمان با گسترش تحرکات همجنس‌بازان در کشورهای مختلف اروپایی است. این گروه به رغم مخالفت‌های آشکار جورج بوش، رئیس‌جمهور آمریکا با رسمی کردن ازدواج‌های آنان، به تازگی تحرکات خود را در آمریکا هم افزایش داده‌اند.


آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید 

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: با ورود یکی از چهار گروه مشهور راک آمریکایی به موضوع برخورد با دو ایرانی به دلیل اعمال منافی عفت، پروژه شکستن قبح اعمال غیراخلاقی در ایران، وارد مرحله‌ای تازه شد.

بنا بر این گزارش، گروه راک، معروف به «پت شاپ بویز» برای دو همجنسگرای ایرانی، که به دلیل اعمال منافی عفت مجازات شده‌اند، آواز خوانده‌اند. این آواز در آلبوم جدید این گروه بنام بنیادگرا درباره اعدام دو همجنسگرا در شهر اهواز ـ که در سال گذشته اعدام شدند » خوانده شده است.

این آلبوم، آلبوم شماره پنج موزیک بریتانیاست که دو هفته پیش بازار به عرضه شده و قرار است از 26 ژوئن (دو هفته بعد) در آمریکا نیز توزیع شود.

گروه پت شاپ بویز با آلبوم جدید فاندامنتال

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید 

این، تازه‌ترین سرمایه‌گذاری غرب بر سر شکستن قبح اعمال منافی عفت به شمار می‌رود که به نظر می‌رسد با برنامه‌ای حساب‌شده و در راستای اعمال فشارهای حقوق بشری بر ایران دنبال می‌شود.

این پروژه هم‌زمان با گسترش تحرکات همجنس‌بازان در کشورهای مختلف اروپایی است.
این گروه به رغم مخالفت‌های آشکار جورج بوش، رئیس‌جمهور آمریکا با رسمی کردن ازدواج‌های آنان، به تازگی تحرکات خود را در آمریکا هم افزایش داده‌اند.

این در حالی است که طبیعتا انجام عمل قوم لوط بنا بر قوانین اسلامی، مجازات اعدام را در پی دارد.
صاحب‌نظران بر این باورند، انجام اقدامات فرهنگی، مقاوم‌سازی و تقویت بنیان خانواده، از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با پروژه در دستور کار غرب علیه فرهنگ مردم ایران به شمار می‌رود.

قدرت نرم (1)/


 

 فدرت نرم (2)/


 

بمب دیپلماتیک در زمین بوش


 


آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید 


 


انرژى هسته اى و ضرورت هاى زمانه 2