سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/4/22
12:8 صبح

حمایت از عراق به روش حداد عادل

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

حمایت از عراق به روش حداد عادل

چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید  

 

 غلامعلی حداد عادل، رئیس مجلس شورای اسلامی در مصاحبهْ مطبوعاتی با مشهدانی رئیس مجلس عراق به گونه ای عجیب بر حما یت ایران از عراق، تأ کید کرد.


به گزارش خبرنگار نوسازی، حداد عادل در پاسخ به سؤال خبرنگار عراقی که از نحوهْ حمایت ایران از عراق پرسیده بود، گفت: ما علیرغم اینکه فصل تابستان است و به برق احتیاج فراوان داریم، به عراق برق می دهیم. 

 

گفتنی است،حداد عادل در حالی سخن از صادرات برق به عراق بر زبان می آورد، که اکنون قطعی برق روزانه در استان خوزستان ، بعضا تا 12 ساعت هم به طول می انجامد و شدت گرما در این ساعات به شدت مردم را آزار می دهد.


گزارش نوسازی می افزاید، پس از پایان این مصاحبهْ مطبوعاتی، مسئولان اداری مجلس از خبرنگاران خواستند تا این بخش از سخنان حداد عادل را منتشر نکنند.


گزارش نوسازی در همین زمینه می افزاید، احمدی نژاد نیز در دیدار با محمود المشهدانی رئیس مجلس عراق بر حمایت ایران از این کشور تأ کید کرد ولی با این تفاوت که گفت: ما تمامی تسهیلات و منابع مالی مربوط به عراق رابه صورت حساب شده و با برنامه ریزی قبلی تخصیص داده ایم و فقط منتظریم مجراهای صحیح وقانونی انتقال آن مشخص گردد.

 

احمدی نژاد در ادمه افزود: ما منتظریم تا هر زمان که شما بگویید، برای بازسازی عراق اقدام کنیم و بنده شخصا آماده ام تا مثلا برای ساختن بیمارستانی سنگ روی سنگ بگذارم.

گزارش نوسازی حاکیست، مشهدانی، رئیس مجلس عراق که از سخنان  احمدی نژاد به وجد آمده بود، از وی تشکر کرد.

بحران غزه بیم ها و امیدها

گزارش تصویری از مراسم جشن روز استقلال اسراییل در تهران

قدرت نرم (1)/


 

فدرت نرم (2)/                                            برای حمایت از این بلاگ کلیک کنید


 

بمب دیپلماتیک در زمین بوش


 

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید