سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/4/28
1:0 عصر

فتوای خاخامهای‌اسرائیل برای کشتار زنان و کودکان!

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

با توجه به حساسیت آنچه در این چند روز در سرزمین های اشغالی فلسطین می گذرد، برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای فلسطین روی این تصویر کلیک کنید


 

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید  


 

فتوای خاخامهای‌اسرائیل برای کشتار زنان و کودکان!

شورای خاخام‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری با ادعای آن که تورات کشتار زنان و کودکان را در زمان جنگ جایز می‌داند، از رژیم صهیونیستی خواست دستور کشتار غیرنظامیان لبنانی و فلسطینی را صادر کند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری ایلاف، شورای خاخام‌های اسرائیل در کرانه باختری در بیانیه‌ای که برای جامعه عرب به طور عام و برای مردم لبنان به طور خاص اصلا عجیب نیست، از رژیم صهیونیستی خواست به ارتش این رژیم دستور کشتار غیرنظامیان لبنان و غزه را بدهد.

شورای خاخام‌ها در پایان یکی از نشست‌های این شورا بیانیه خود را صادر کرد که از شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز پخش شد.

در بیانیه این شورا ادعا شده است: «تورات کشتار زنان و کودکان را در زمان جنگ جایز می‌داند و هر که به کودکان غزه و لبنان رحم کند، به کودکان اسرائیل نگاهی وحشیانه دارد.»

تنظیم‌ کنندگان این بیانیه از شهروندان لبنانی و فلسطینی به طرفداران دشمن یاد کردند و از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند بر اساس متن تورات دستور کشتار غیرنظامیان فلسطینی و لبنانی را صادر کند.

 

بحران غزه بیم ها و امیدها


 

گزارش تصویری از مراسم جشن روز استقلال اسراییل در تهران
قدرت نرم (1)/


 

فدرت نرم (2)/                                            برای حمایت از این بلاگ کلیک کنید


 

بمب دیپلماتیک در زمین بوش


 

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید