سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/5/3
10:0 صبح

نامه سران عرب به اسراییل در حمایت از نابودی حزب‌الله

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته


 

با توجه به حساسیت آنچه در این چند روز در سرزمین های اشغالی فلسطین می گذرد، برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای فلسطین روی این تصویر کلیک کنید


آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید  

اسرائیل: نامه محرمانه یکی از سران عرب در حمایت از نابودی حزب‌الله



روزنامه «یدیعوت آحرنوت» از ارسال نامه محرمانه یکی از سران عرب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد که در آن از تجاوزات وحشیانه این رژیم به لبنان و اقدامات تل آویو برای از بین بردن مقاومت حمایت کرده است.

به گزارش مهر، روزنامه «السفیر» لبنان به نقل از روزنامه اسرائیلی «یدیعوت «آحرنوت» اعلام کردکه یکی از رهبران عرب در نامه‌ای محرمانه به «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن حمایت از تجاوزات وحشیانه این رژیم به لبنان، وی را به ادامه این حملات برای نابودی مقاومت اسلامی تشویق کرده است.

این روزنامه نوشت: ایهود اولمرت نامه‌ای سری از رهبر یک کشور میانه‌رو عرب ـ که روابط دیپلماتیک با اسرائیل ندارد ـ دریافت کرده که در آن گفته است: «ما از عملیات شما (کشتار مردم بی دفاع و تخریب تاسیسات زیربنایی) حمایت می‌کنیم و احساس کردیم در این لحظه باید شما را تشویق کنیم. شما باید تا پایان ادامه دهید (به تجاوزات خود برای از بین بردن مقاومت). طرف‌های متعددی در جهان عرب برای شما آرزوی موفقیت دارند».

رشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید  

«عمیر پرتز» وزیر جنگ رژیم اسرائیل در این باره گفته است: این اولین بار است که حملات نظامی اسرائیل مورد تایید و حمایت به ویژه از سوی دولت‌های عربی قرار می‌گیرد و ما می‌خواهیم که این تأیید و متقاعد کردن افکار عمومی را به این‌که وجود حزب‌الله با این قدرت مانع از اجرای قطعنامه‌های بین‌المللی می‌شود، حفظ کنیم.

روزنامه «یدیعوت آحرنوت» اعلام کرده است که این نامه که از طریق کانال‌های دیپلماتیک به اولمرت رسیده است، هیچ کس را در قدس غافلگیر نکرده است.
این روزنامه همچنین به نقل از یک منبع در وزارت امور خارجه رژیم اسرائیل اعلام کرد که طی هفته اخیر نامه‌هایی با همین مضمون از دولت‌های عربی به رهبران اسرائیل رسیده است.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که حمایت برخی دولت‌های عربی از حملات اسرائیل به لبنان حتی مقا‌م‌های این رژیم را شوکه کرده است.

در این نامه‌ها آمده است که شما به حملات نظامی خود برای محو و نابودی حزب‌الله ادامه دهید و تنها اسرائیل این شجاعت را دارد که در مقابل سیدحسن نصرالله بایستد.

این در حالی است که شبکه «NTV» لبنان با ذلت بار خواندن مواضع برخی سران عرب در برابر تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان تاکید کرده است که اگر نام این حاکم عرب را که برای اولمرت مخفیانه نامه فرستاده است، به دست آورد، لحظه‌ای در رسوا کردن نامش برای امت اسلام درنگ نخواهد کرد.

برخی سران عرب در موضعی غیرمسئولانه و تحقیرآمیز، اقدام نیروهای مقاومت در اسارت دو نظامی صهیونیست به منظور وادار کردن رژیم اسرائیل به آزادی اسرای لبنانی را نوعی ماجراجویی خواندند.

این در حالی است که بر خلاف سران عرب که با مواضع ذلت‌بار خود، اسباب رضایت صهیونیست‌ها و آمریکا را فراهم کرده‌اند، مردم این کشورها نه تنها خشم و انزجار خود را از جنایات صهیونیست‌ها در لبنان و فلسطین اعلام کرده‌اند، بلکه از وجود رهبران سازشکاری در کشورهای خود نیز اعلام برائت کرده‌اند؛ تظاهرات گسترده اخیر در اردن و مصر و محکومیت عبدالله دوم و حسنی مبارک به سبب همدستی آنها با صهیونیست ومواضع ذلت بارشان در برابر تجاوزات اسرائیل شاهدی بر این مدعاست.

بحران غزه بیم ها و امیدها

گزارش تصویری از مراسم جشن روز استقلال اسراییل در تهران
قدرت نرم (1)/

فدرت نرم (2)/                                            برای حمایت از این بلاگ کلیک کنید

بمب دیپلماتیک در زمین بوش
آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید