سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/5/15
9:0 صبح

نگاهى به پروتکل رهبران صهیونیسم براى سلطه بر جهان

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

با توجه به حساسیت آنچه در این چند روز در سرزمین های اشغالی فلسطین می گذرد، برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای فلسطین روی این تصویر کلیک کنید


آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                 در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید  



نگاهى به پروتکل رهبران صهیونیسم براى سلطه بر جهان
ایرنا
پروتکل رهبران صهیونیسم در سال ۱۸۹۷ در شهر بازل سوییس بر سه محور تسلط سیاسى، اقتصادى و فرهنگى بر جهان استوار است. محورهاى این پروتکل که در سال ۱۹۰۵ در روسیه منتشر شد پس از تشکیل رژیم نژاد پرست صهیونیستى در فلسطین اشغالى به عنوان راهبرد جهانى این رژیم در دستور کار قرار گرفت که بخش هایى از آن تاکنون اجرا شده است.
افزون بر اشغال فلسطین، بخش هایى از سرزمین هاى کشورهاى عربى، اکنون بسیارى از کارشناسان سیاسى با نگاهى به پروتکل صهیونیستى ۱۸۹۷ اعلام کرده اند تجاوز به لبنان نیز در چارچوب این راهبرد آغاز شده است.
صهیونیست ها در مجموعه پروتکل هاى خود آورده اند:
* خداوند مقدر کرده ما بر جهانیان فرمانروا باشیم، بنابراین براى رسیدن به این مقصود مى توانیم از هر وسیله اى استفاده کنیم، زیرا این هدف الهى، هر کار و اقدام نادرست را توجیه مى کند.
* به اعتقاد ما، حق یعنى اعمال زور، زیرا این فقط یک واژه ذهنى است که هرگز جنبه عینى نخواهد یافت.
در نظام سیاسى ما، حق یعنى هر چه که من مى خواهم، زیرا من از تو قویتر هستم، بنابراین نیازى نیست با گفت وگو ثابت کنیم حق از کیست.
* ما باید مقرراتى را به عنوان حقوق بین الملل وضع کنیم که جاى حقوق ملى همه کشورهاى جهان را بگیرد و بر روابط بین الملل حاکم باشد.
* همه یهودیان باید با اصول و مبانى علم اقتصاد آشنا باشند. براى تامین این هدف، باید تمام اقتصاد دانان جهان را استخدام کنیم.
* ارزش قوم یهود، از تمام اقوام دیگر جهان بیشتر است. هر چند چشمان غیریهود باز است اما نمى بیند و درک نمى کند، به همین دلیل، خداوند ما را از همه مردم جهان برتر قرار داده است.
غیریهودیان، مانند گله گوسفندانى هستند که باید به راهى بروند که ما تعیین مى کنیم، آنان باید توسط ما اداره شوند.
براى تامین این هدف، باید اقدامات زیر را اجرا کنیم:
* باید براى اثرگذارى بر افکار عمومى جهان، کنترل تمام رسانه هاى مهم دنیا را در اختیار خود بگیریم.
* مردم را از ابتکار و خلاقیت دور کنیم و به مسایل غیرانسانى مشغول کنیم.
* ایجاد ترس و وحشت بین مردم جهان، به تامین این هدف ما کمک مى کند.
* با هر عامل ممکن، بنیان خانواده بین  غیریهودیان را سست کنیم.
* مردم جهان را به سرگرمى هایى مانند رقابت هاى ورزشى جهانى مشغول کنیم تا به حاکمیت و تسلط ما بر جهان و منابع آن، بى توجه شوند.
* پول و سرمایه نباید در گردش باشد، مگر به نفع ما، بنابراین باید با از گردش خارج کردن پول، بحران اقتصادى ایجاد کنیم.
* هرگز وام نگیریم، بلکه با وام دادن به غیریهودیان جهان و اخذ بهره چند برابرى آن، بنیان اقتصاد خود را قوى و اقتصاد آنان را تضعیف کنیم.