سفارش تبلیغ
صبا ویژن

85/5/15
8:0 عصر

بمب هاى امریکایى بر سر کودکان قانا

بدست سید عبدالمجید زواری در دسته

با توجه به حساسیت آنچه در این چند روز در سرزمین های اشغالی فلسطین می گذرد، برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای فلسطین روی این تصویر کلیک کنید


 

آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                 در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید  



 

 

بمب هاى امریکایى بر سر کودکان قانا
سید عبدالمجید زواری - روزنامه جوان 9/5/85

111312.jpg

بار دیگر صهیونیست ها جنایت هولناکى را خلق کردند و با این که رهبران اسراییلى در کارنامه خود موارد متعددى از قتل و کشتار را ثبت کرده اند ولى گویا بر سر کشتار و قتل عام زنان و کودکان بى دفاع رقابت عجیبى بین رهبران اسراییل وجود دارد.
جنایت قانا که در پى آن صهیونیست ها در یک لحظه بیش از ۶۰ غیرنظامى از جمله ۲۷ کودک معصوم را به قتل رساندند در حالى صورت مى گیرد که تل آویو پس از ۲۰ روز جنگ نابرابر نه تنها به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است بلکه پاسخ هاى قاطع حزب الله این رژیم را با چالش هاى گسترده اى مواجه کرده است. این کشتار بى سابقه تنها یک روز پس از عقب نشینى از بنت جبیل، مارون الراس و دیگر مناطق جنوب لبنان صورت مى گیرد و رهبران تل آویو با این اقدام رسما شکست در نبرد زمینى را پذیرفتند.
با این وجود صهیونیست ها تلاش مى کنند با دست زدن به چنین اقدامات کورى، در اوج ناتوانى با تشدید حملات و بالا بردن آمار تلفات ضمن تخریب طرف لبنانى، شکست هاى پى درپى خود را در بین افکار عمومى داخلى کمرنگ جلوه دهند.
با این وجود این توطئه نه تنها ناکام مانده است بلکه هر روز که از ادامه جنگ مى گذرد میزان حمایت مردم و گروه ها از حزب الله افزایش پیدا مى کند.
از سوى دیگر افکار عمومى داخل و خارج از سرزمین هاى اشغالى نیز حاضر به قبول و همراهى با جاه طلبى هاى رهبران اسراییل نمى باشند.
جنایات اخیر صهیونیست ها در قانا به حدى بود که حتى حامیان غربى تل آویو نیز مجبور به موضع گیرى شدند و رایس، شیراک و برخى دیگر از رهبران کشورهاى غربى به صورت تلویحى این اقدام را محکوم کردند.
کوفى عنان نیز به سبب ادامه تجاوزات وحشیانه اسراییل خواستار نشست فوق العاده شوراى امنیت شد.
بشار اسد، مبارک، عمرو موسى و کمال الدین احسان اوغلو نیز به شدت نسبت به این کشتار بى رحمانه واکنش نشان دادند و خواستار پایان دادن به تجاوزات صهیونیست ها به لبنان شدند.

بحران غزه بیم ها و امیدها

گزارش تصویری از مراسم جشن روز استقلال اسراییل در تهران
قدرت نرم (1)/

فدرت نرم (2)/                                            برای حمایت از این بلاگ کلیک کنید

بمب دیپلماتیک در زمین بوش
آرشیو مقالات و تحقیقات مجید زواری                  در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید